fredag 26 juni 2009

Uppmärksam till tusen

Jag vet inte om ni har noterat detta, men jag har stört mig ypperligt på det faktum att klockslagen alltid är fel i mina inlägg. Som till exempel detta morgoninlägg jag just postade. Då visar de små siffrorna längst ner på inlägget att det är postat klockan 23:59. 23:59??!! Jo man tackar, det var just ett snyggt morgoninlägg, man kan ju tro att jag fuskar och lägger in morgonens inlägg på kvällen innan så jag kan ta en extra kvarts sovmorgon.
Men, så är inte fallet.

Jag letade upp de väl gömda inställningarna och till min förvåning såg jag att min blogg är inställd på Stilla Havs-tid. Jahapp, det var ju exotiskt.

Så, de inlägg ni har läst hittills har varit daterade med Stilla havs-tid. Kluck kluck, skvalp skvalp, hör ni vågorna?

Inga kommentarer: