torsdag 25 juni 2009

hektiskt

mitt liv går på högvarv, och jag stortrivs med det.
har gjort enorma framsteg som jag ska dela med er ikväll, men först måste jag nöta lite i kassan på W the almighty.
Den dåliga uppdateringen nuförtiden beror på att min eminenta, urkassa, mobil är på en tvåveckors rehab någonstans i detta avlånga land (läs, den är inlämnad på lagning, för femtielfte gången). Så jag är numera beroende av en dator och ett fungerande internet, något som Tre Bredbandsleverantörer har varit lite dåliga på att ställa upp med. But I´m going strong, stronger than ever actually.
Oh, när man talar om trollen. Eller när man talar om saker som inte fungerar. Ännu en knapp på mitt tangentbort föll just av.
Tur att det är insidan som räknas.

1 kommentar:

Anonym sa...

å jag hann inte säga hej då till dig idag, misär! måste ses snart tycker jag och prata på "riktigt"! puss!