tisdag 21 juli 2009

Trött


Jag är så trött att jag inte ens kan fokusera blicken, skulle kunna sitta och glo ner i min tomma kaffekopp flera timmar. Alla handlar idag, och jag är omväxlande tårögd och vrålarg. När den hundraelfte kunden kommer fram och frågar om jag vill ringa efter någon som kan öppna en till kassa (det finns ingen mer som kan öppna en kassa, alla jobbar för fullt) får jag bita mig i tungan för att inte fråga om kunden vill ha ett eller två näsben knäckta.
Sen tar jag upp telefonen för att ringa jouren, men det jag tror är telefonluren visar sig var en avlång köttbit som jag håller upp mot örat.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Coop var inte mkt bättre idag, jag hade bl.a god lust att dänga ner en barsk tant med frösen lax.

Förknippa telefon med avlång köttbit, höhö! Hoppas kunden tog det som att ringa jouren per definition var lika meningsfullt som att prata med en köttbit. In your face stressad kund.

Pottan sa...

HAHA!
Ett säkert stressymptom skulle man ju kunna säga.